+45 72 16 58 66 / 72 16 51 56 // ungfuresoe@furesoe.dk

CampWAUW 24

Krop & sjæl

VINTERFERIE-EVENT. Det bliver den fedeste camp.

Afviklet fredag 16. feb. kl. 9:00-16:00
Midtjysk Efterskole
Aldersgrænse
Fra 7. kl. til 18 år
500 kr.
Antal ledige pladser
Holdet er lukket for tilmelding

Beskrivelse

Vi kører samlet i bus til Midtjysk Efterskole fra UngFuresø (Bifrostvej, overfor Farum Bytorv) onsdag d. 14. februar kl. 12. I må gerne komme senest kl. 11:45, så vi kan nå at pakke bussen. Vi kører samlet hjem igen fredag d. 16. februar, hvor vi forventer at være tilbage kl. 22:30. Hvis I, som forældre, om fredagen deltager i det afsluttende show og jeres barn derfor ikke skal med bussen hjem, må I gerne give besked på 72 16 51 88.

CampWAOW er tre oplevelsesrige og uforglemmelige dage for dig og dine venner på Midtjysk Efterskole. Campen er fyldt med lærerige workshops, fællesaktiviteter, underholdning og masser af hygge. Hele forløbet er med til at booste dit indre, så du kan shine på det ydre!

Vi har stor fokus på CampWAOWs tre kerneværdier - fællesskab, sammenhold og empowerment! Du vil møde en masse skønne unge fra hele Danmark og opleve et stærkt sammenhold og fællesskab på tværs. Vi har nemlig fyldt programmet med underholdning og sjove indslag, som Musik Quiz, Silent Disco, negleworkshop, danseworkshop og meget mere. Samtidig er der mulighed for at hygge i Thana’s Café, rundt på efterskolen eller bare på værelset med vennerne.

CampWAOW er med til styrke dit empowerment gennem hele oplevelsen, hvor hver enkelt workshop og aktivitet er faciliteret af dygtige undervisere.

Hele forløbet afsluttes med et brag af et show foran forældre, søskende og venner.

Campen er for 13-17-årige.

Se den nye folder om campen her: CampWAUW_Katalog_digitalt.pdf

Vi mødes og forbereder os til campen tirsdag d. 6. februar kl. 17-19 på UngFuresø. Vi skal lige møde hinanden og have forskelligt info.

Eventet afvikles i Jylland på Midtjysk Efterskole, Vestergade 50, 7361 Ejstrupholm i samarbejde med over 20 af landets ungdomsskoler.
Det koster 500 kr. at deltage, som du betaler ved tilmelding.

Hvis du har nogle spørgsmål kan du skrive til Mette på mph8@furesoe.dk eller ringe på 7216 5866.

Lektionsplan

Dato Tid Sted
tirsdag 6. feb. 17:00 - 19:00 UngFuresø, Bifrostvej i Farum
onsdag 14. feb. 9:00 - 20:00 Midtjysk Efterskole