+45 72 16 58 66 / 72 16 51 56 // mph8@furesoe.dk

CampWAUW 2025

Events & Ture

VINTERFERIE-EVENT. Det bliver den fedeste camp.

Medarbejder
Kira
Næste gang
tirsdag 4. feb. kl. 17:00-19:00
Sidste gang
mandag 10. feb. kl. 9:00 - onsdag 12. feb. kl. 23:00
Midtjysk Efterskole
Aldersgrænse
fra 7. kl. til 17 år
500 kr.
Antal ledige pladser
Der er 12 pladser tilbage.

Beskrivelse

Kom med til CampWauw i vinterferien fra mandag d. 10. til onsdag d. 12. februar!

CampWauw er tre oplevelsesrige og uforglemmelige dage for dig og dine venner på Midtjysk Efterskole. Campen er fyldt med lærerige workshops, fællesaktiviteter, underholdning og masser af hygge. Hele forløbet er med til at booste dit indre, så du kan shine på det ydre!

Vi har stor fokus på CampWauws tre kerneværdier - fællesskab, sammenhold og empowerment! Du vil møde en masse skønne unge fra hele Danmark og opleve et stærkt sammenhold og fællesskab på tværs. Vi har nemlig fyldt programmet med underholdning og sjove indslag, som Musik Quiz, Silent Disco, negleworkshop, danseworkshop og meget mere. Samtidig er der mulighed for at hygge i Thana’s Café, rundt på efterskolen eller bare på værelset med vennerne.

CampWauw er med til styrke dit empowerment gennem hele oplevelsen, hvor hver enkelt workshop og aktivitet er faciliteret af dygtige undervisere.

Hele forløbet afsluttes med et brag af et show foran forældre, søskende og venner.

Campen er for 13-17-årige.

Se sidste års folder her: CampWAUW_Katalog_digitalt.pdf

Vi mødes og forbereder os til campen tirsdag d. 4. februar kl. 17-19 på UngFuresø. Vi skal lige møde hinanden og have forskelligt info.

Eventet afvikles i Jylland på Midtjysk Efterskole, Vestergade 50, 7361 Ejstrupholm i samarbejde med over 20 af landets ungdomsskoler.
Det koster 500 kr. at deltage, som du betaler ved tilmelding.

Hvis du har nogle spørgsmål kan du skrive til Mette på mph8@furesoe.dk eller ringe på 7216 5866.

Medarbejder

Kira

Lektionsplan

Dato Tid Sted