+45 72 16 58 66 / 72 16 51 56 // mph8@furesoe.dk

Boost dit selvværd og selvtillid

Krop & sjæl

Vi hjælper dig med at tænke positivt om dig selv

Medarbejder
Christina S
Næste gang
søndag 2. mar. kl. 10:30-15:30
Sidste gang
søndag 6. apr. kl. 10:30-15:30
UngFuresø, Bifrostvej i Farum
Aldersgrænse
Fra 14 - 16 år (8. og 9. klasse)
375 kr.
Antal ledige pladser
Der er 15 pladser tilbage.

Over tre søndage arbejder vi med dit selvværd og selvtillid.

Tænker du ofte negative tanker om dig selv og dine præstationer? Stiller du uforholdsmæssigt høje krav til dig selv med stres og tristhed til følge? Har du tit følelsen af, at alle andre ser bedre ud en dig, er mere ”rigtige” end dig og i det hele taget klarer sig bedre? Er det svært for dig at sige noget i større forsamlinger og føler, at det du siger er relevant og klogt og føler du, at du burde være gladere og i hører grad bare ”leve livet”?

Hvis du kan genkende dig selv i det beskrevne, kan ”Boost din selvtillid og selvværd” være startskuddet for dig til et liv med mere glæde og tro på dig selv. Forløbet hjælper dig til at tænke mere positivt om dig selv og hjælper dig til at frigøre dig fra negative og stressende tankemønstre.

Forløbet består af mentaltræning gennem oplæg, gruppearbejde og visualiserings-sessioner. Som hjemmearbejde får du lydfiler du skal lytte til og små reflektionsøvelser.

Kurset koster 375 kr..

Undervisere:

Fællesnævneren for Michaels arbejdsliv har altid været arbejdet med mennesker. Glæden ved at hjælpe andre godt på vej, har altid været drivkraften.  I dag arbejder Michael som hypnoterapeut, hvor han hjælper mennesker i alle aldre med positive forandringer og dermed en bedre livskvalitet. Michael er oprindeligt uddannet gymnasielærer men har siden haft job som bla. direktør i flere store virksomheder. Han har undervist i kampsport og har haft egne karateskoler i ind- og udland.

Christina har i mange år arbejdet med unge, både som lærer og mentor på folke- og specialskoler og nu som hypnoterapeut med unge som sin målgruppe. Christina hjælper unge til et liv i balance gennem bl.a. at arbejde med deres selvværd, da hun oplever, at unges udfordringer ofte skyldes et lavt selvværd. Christina har gennem sin lange erfaring med unge en god fornemmelse for, hvad der rører sig i den målgruppe.

Hvis du har nogle spørgsmål kan du skrive til Mette på mph8@furesoe.dk eller ringe på tlf.: 72 16 58 66

Medarbejder

Christina S

Lektionsplan